ابريشم تايلندي بهترين سوغات

سفر ، تكنولوژي ، علمي ، آموزشي و تجارت

ابريشم تايلندي بهترين سوغات

۴۹ بازديد

يكي از سوغاتي هاي بسيار مهم در تايلند ، ابريشم است . ابريشم در تايلند داراي كيفيتي عالي است و البته اصل آن گران قيمت است . البته اگر ابريشم را در خود تايلند خريداري كنيد ، ارزانتر از ديگر كشورهاست . ابريشم تايلندي انواع مختلفي دارد كه در ادامه توضيح داده شده است . 

ابريشم تايلند در توليد لباس بسيار كاربرد دارد . انواع لباس هاي ابريشمي را با قيمت مناسب مي توانيد از آنجا بخريد . همچنين وسايل دكور كه از ابريشم ساخته شده اند ، را مي توانيد ببينيد . در هنگام خريد ابريشم حواستان به نوع ابريشم باشد . عده اي سودجو همواره در تلاشند كه ابريشم مصنوعي را به عنوان اصل بفروشند . هرچند كه ابريشم اصل تايلند بسيار معروف است و راه تشخيص ابريشم تايلند نيز راحت است .

ابريشم تايلندي در جهان با عنوان با كيفيت شناخته شده است و انواع مختلفي دارد . از معروفترين آنها مي توان به ابريشم جيم تامپسون و مودمي اشاره كرد . ابريشم ابريشم جيم تامپسون معروفترين ابريشم است كه با عنوان طلاي نرم ياد مي شود . طلاي نرم را مي توانيد در فروشگاه هاي خرده فروشي (بوتيك ابريشم جيم تامپسون) در پوكت تهيه كنيد .

بهترين جاهاي فروش ابريشم تايلندي 

ابريشم را مي توانيد در بوتيك هاي اختصاصي ابريشم ، مراكز خريد بزرگ ، فروشگاه هاي لابي‌ هتل‌هاي بين‌المللي در سرتاسر بانكوك و ديگر شهرهاي پرگردشگر تايلند پيدا كنيد . راستي اگر دوست داشته باشيد مي توانيد در اطراف چيانگ ماي و مناطق شمال شرق تايلند ، فرايند توليد ابريشم را از نزديك ببينيد و محصولات ابريشمي تايلندي كه با دست توليد شده و به طور طبيعي رنگ آميزي شده اند را خريداري كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.