جزاير پولينسيا خاطره اي فراموش نشدني از سفر به فرانسه

سفر ، تكنولوژي ، علمي ، آموزشي و تجارت

جزاير پولينسيا خاطره اي فراموش نشدني از سفر به فرانسه

۲۷۷ بازديد

جزاير پولينسيا

جزاير پولينسيا فرانسه يكي از آخرين مكان هايي هستند كه دست انسان ها به آن رسيده است، مجموعه اي از ۱۱۸ جزيره با طبيعتي خارق العاده، يكي از بهترين جاها براي لذت بردن از آرامش هست . اين جزاير هنوز مكان هايي هستن كه به خاطر بازديد كمتر گردشگرها، دست نخورده و بكر باقي مانده اند. اگر قصد داريد با تور اروپا به فرانسه سفر كنيد ، شانس ديدن اين جزاير كه از ديدني هاي فرانسه و همچنين مراكز تفريحي فرانسه به شمار مي روند ، را از دست ندهيد.

جزاير پولينسيا

firefox_screenshot_2015-01-25t12-44-05-867z-qprجزيره تاهاتي ، بزرگترين جزيره در اين منطقه است كه به جزيره عشق هم معروف است، با قله هاي بلند  و سواحل زيبايش، يكي از بهترين منظره ها رو در اين مجموعه جزاير به خود اختصاص داده است. بورا بورا يكي ديگر از جزاير است كه به عنوان يكي از رمانتيك ترين مكان هاي روي اين گردالي توصيف شده است. اين جزيره با وجود اينكه خيلي كوچك است ولي زيبايي هاي خاص خودش را دارد. در اين جزيره خانه هايي براي سكونت ساخته شده است كه عموما براي ماه عسل زوج ها در نظر گرفته شده است.
جزاير پولينسيا

palm-clip-art-two_palms_on_a_tropical_island_0515آب شفاف و تميز با عمق نه چندان زياد، گونه هاي مختلف ماهي هاي رنگي و دلفين ها باعث شده است كه اين منطقه از بهترين مكان ها براي غواصي محسوب شود. مواد غذايي كه در اين جزاير سرو مي شود، به دليل تازه و طبيعي بودن، بدون شك خوشمزه و لذيذه هستند و نكته جالبي كه در آشپزي اين منطقه ديده مي شود اين است كه در غذاهايشان از ميوه هاي مختلف استفاده مي كنند و حتي نان هايشان را با ميوه مزه دار مي كنند. با تور فرانسه سفر كنيد و از اين جزاير كه هم از ديدني هاي اروپا و هم از مراكز تفريحي اروپا به شمار مي روند ، ديدن كنيد.
جزاير پولينسيا
جزاير پولينسيا

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.