زمين بازي پارك بلويل پاريس و كودكان

سفر ، تكنولوژي ، علمي ، آموزشي و تجارت

زمين بازي پارك بلويل پاريس و كودكان

۵۰۳ بازديد

زمين بازي پارك بلويل پاريس

Belleville

اگر با تور اروپا و يا تور فرانسه به فرانسه و شهر پاريس سفر مي كنيد ، نگران كودكانتان نباشيد. پاريس شهري است كه فرزندتان از آنجا لذت خواهد برد. يكي از مراكز تفريحي فرانسه و جاهاي تفريحي اروپا در پاريس زمين بازي پارك بلويل است. اين زمين روي سراشيبي بسيار تندي قرار گرفته است كه مبناي اصلي ساخت پارك قرار گرفت.

زمين بازي پارك بلويل پاريس

images-qprزمين بازي پارك بلويل پاريس كه از جاهاي تفريحي فرانسه است، از سراشيبي‌هاي تندي ساخته شده كه كودكان را به صعود از آنها تشويق مي‌شوند و البته اين سطوح درجات مختلفي از سختي را دارا مي‌باشند تا همه كودكان با توانايي‌هاي گوناگون قادر به آزمودن شانس خود در اين صعود باشند.  هميشه لازم نيست زمين‌هاي بازي مسطح و هموار باشند.

زمين بازي پارك بلويل پاريس

firefox_screenshot_2015-01-17t07-36-49-703z-qprگاهي اوقات طراحان و معماران اين مكان‌ها موانع طبيعي موجود در محيط را گرفته و آنها را به امتيازات مكاني تبديل مي‌كنند. اين پارك و زمين بازي آن كه در شهر پاريس قرار گرفته از همين ويژگي برخوردار مي‌باشد. حتي در برخي نقاط از طناب يا گيره براي كمك به بالا رفتن كودك استفاده شده و در نهايت هدف اين است كه كودك احساس كند توانسته بر اين آزمون غلبه كند. اين پارك از جاهاي تفريحي پاريس است.

زمين بازي پارك بلويل پاريس

images0-qprسازندگان اين پارك شگفت انگيز از عناصر گوناگوني براي جلب نظر كودكان استفاده كرده‌اند از جمله قاليچه پرنده، استحكامات دفاعي قرون وسطايي و حتي بخشي از كشتي دزدان دريايي كه جز مسيرهاي حركتي رو به بالا قرار دارند ولي اوج موفقيت و تاج اين آزمون يك خانه درختي است كه در بالاترين نقطه پارك قرار گرفته و جايزه كسي است كه موفق مي‌شود به آن برسد. اين پارك يكي از بهترين مراكز تفريحي پاريس و مراكز تفريحي اروپا به شمار مي رود.

زمين بازي پارك بلويل پاريس

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.