مهمترين شهرهاي اروپا كه بايد ببينيد

سفر ، تكنولوژي ، علمي ، آموزشي و تجارت

مهمترين شهرهاي اروپا كه بايد ببينيد

۲۶ بازديد

اروپا از قاره هايي است كه مهمترين كشورهاي جهان را در خود جاي داده است . كشورهايي با بهترين چشم اندازها و بكرترين طبيعت . موزه ها ، سايت هاي تاريخي ، ديدني هاي منحصر به فرد و رستوران و هتل هاي لوكس كه باعث شده است كه اروپا گردشگرپذير باشد . در ادامه مهترين شهرهاي اروپا معرفي شده است . 

1. رم 

رم يكي از مهمترين شهرهاي اروپاست كه از توريستي ترين آنها نيز ميباشد . سالانه افراد زيادي با تور اروپا به اين شهر تاريخي سفر مي كنند . 

2. پاريس 

سالانه ميليون ها نفر با تور فرانسه سفر مي كنند . لحظات فراموش نشددني را در اين شهر تجربه خواهيد كرد . رودخانه آرام سن ، موزه ها و كليساهاي صد ساله با معماري هاي نئوكلاسيك كه تحسين شما را برمي انگيزد .

3. لندن

يكي ديگر از شهرهاي مهم اروپا لندن است . اين شهر سرشار از ديدني است . ساموئل جانسون نويسنده معروف انگليسي گفته است : ” شما هيچ مردي را پيدا نخواهيد كرد كه مايل باشد لندن را ترك كند. هنگامي كه يك مرد از لندن خسته شده باشد در واقع از زندگي خسته شده است. ” 

4. فلورانس 

ايتاليا شهرهاي مهمي دارد كه در زمره بهترين شهرهاي جهان هستند . فلورانس دومين شهر مهم اروپاست . اگر مغازه ها و بوتيك هاي شيك و مد روز نبودند، با سفر به اين شهر حس مي كنيد كه به قرن ۱۴ سفر كرده ايد. 

5. بارسلونا 

بارسلونا سرشار از مكان هاي تاريخي و بسيار عجيب و غريب است . كوچه هاي باريك ، كلوب هاي شبانه ، كليساهاي مقدس و بزرگ براي هميشه در ذهن شما خواهد ماند .

6. آمستردام

مهمترين شهر هلند با كانال ها، پل ها زيبا، خيابان هاي باريك، و معماري جذاب كه توانسته است گردشگران زيادي را به خود جذب كند . 

7. پراگ 

پراگ، شهر پل‌ها، شهر كليساهاي قديمي و برج‌هاي طلايي، شهر كافكا و كوندرا، شهر فرهنگ و هنر ادب اروپاست. سفر به پراگ، به سفر به تمام اروپا مي‌ماند.

8. برلين

برلين شهر عجايب است . شهر با همه‌ي تاريخي بودنش، مدرن است. با همه‌ي خرابي زمان جنگ، جان گرفته و سرحال است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.