اختلاف ساعت ايران و تايلند

سفر ، تكنولوژي ، علمي ، آموزشي و تجارت

اختلاف ساعت ايران و تايلند

۴۵ بازديد

اختلاف ساعت ايران و تايلند

در سفر به تايلند با تور تايلند شما به اطلاعاتي در مورد اختلاف ساعت احتياج داريد. ساعت رسمي تايلند حدود 2:30 از تهران جلوتر است. يعني وقتي در تهران ساعت ۹ صبح باشد در بانكوك ساعت ۱۱:۳۰ صبح است.فاصله تهران تا بانكوك ۳۳۸۷ مايل معادل ۵۴۵۰ كيلومتر مي باشد.طول پرواز از تهران تا بانكوك حدود ۵/۶ ساعت مي باشد.بهتر است اين مطلب را نيز مطالعه كنيد . هر آنچه در سفر به تايلند بايد بدانيم.

فرق ساعت تهران و بانكوك

 

از آنجايي كه در تمام هتل هاي دنيا ، ساعت پذيرش هتل ساعت ۱۴ مي باشد در اين مورد نيز اين اختلاف ساعت قابل توجه مي باشد .شما مي توانيد در اين صفحه (اختلاف زماني تهران و بانكوك ( ايران و تايلند )) مراجه كنيد ونقشه جهان را كه نشان مي دهدكه  در هر لحضه ساعت در هر نقطه از دنيا چند است و ببينيد در هر لحضه كجاي دنيا شب است و كجا روز .

فرق ساعت ايران و تايلند

 

همچنين بهتر است با آب و هواي تايلند و ساير شهر هاي اين كشور نيز آشنا شويد . تا اطلاعات كامل براي انتخاب نوع پوشش خود و انتخاب تاريخ سفر خود داشته باشيد. از آنجايي كه تايلند از كشورهايي است كه به دريا نزديك است اكثرا داراي يك آب و هواي معتدل مي باشد. واحد پول تايلند بات Baht است و همچنين كد تلفن تايلند 0066 مي باشد.

اختلاف زماني تايلند با ايران

منبع:

از ايران تا تايلند چند ساعت راه است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.