راهنمايي در مورد آنچه به ياد داشته باشيد براي تعطيلات بعدي خود

۳۱ بازديد

راهنمايي در مورد آنچه به ياد داشته باشيد براي تعطيلات بعدي خود

در آيا سفر براي كار و يا سفر براي بازي، بسياري از شما مي توانيد اقداماتي براي اطمينان حاصل شود كه سفر خود را هموار و خوش مي رود وجود دارد. مسافر بي

 

 كشور تايلند


تجربه ممكن است مطمئن شويد كه چه براي پيدا كردن ارزانترين پرواز، بهترين نرخ هتل و يا كساني كه خارج از ضرب و شتم آهنگ نقاط تعطيلات كه بايد براي هر كسي با كودكان. همه بايد ها و نبايدها، فهم و outs، و فراز و نشيب هاي سفر را براي شما در مقاله زير مشخص شده است، بنابراين شما مي توانيد يك سفر امن، مقرون به صرفه و هيجان انگيز از آغاز تا پايان است.

هنگام شما در حال سفر به يك كشور خارجي، چيزي در مورد آداب و رسوم آن جلوتر از زمان ياد بگيرند. اين كمك خواهد كرد اشتباهات شرم آور در قوانين و مقررات محلي اجتناب كنند. همچنين مي تواند به شما كمك كند درك و قدرداني فرهنگ كمي بهتر است. در راه، به شما خواهد شد

 

تايلند

 


به نمايندگي از كشور خود را در يك سرزمين خارجي، به طوري كه شما مي خواهيد را به يك احساس خوب است.

در اطمينان حاصل كنيد كه براي انتخاب يك نوع تعطيلات كه مناسب شخصيت خود را. اگر شما نفرت كه خارج از منزل، شما بايد به ساحل رفتن نيست! شخصيت مدل دهيد تعطيلات در حال تبديل شدن به طور فزاينده اي محبوب اين روزها، با همه چيز از بزرگسالان فقط كشتي به كامپيوتر پسند سفر. جستجو براي يك تعطيلات است كه شما واقعا لذت مي برند.

اگر مي خواهيد به سفر مي شود خارج از كشور شما ممكن است بخواهيد به در نظر گرفتن اقامت در هتل كه شما ارائه مي دهد يك محل براي طبخ مواد غذايي خود را. بر خلاف در امريكا ناهار خوري تايلند در اروپا مي تواند و نه گران است، و اگر شما پول روشنفكر هستيد، آن را به شما امدن به خريد مواد غذايي و آماده سازي غذا خود را. اين حتي ممكن است به شما كمك كند احساس بهتري

 

تايلند

 


براي فرهنگ كشور شما را به سفر است.

در نگاهي به ساعت زنگ دار در اتاق خود را پس از ورود. بسياري از مردم تا ساعت رو ميزي هتل اوايل بيدار شده است چرا كه آنها هنوز بر روي زنگ قديمي راه اندازي شد. خاص به خاموش كردن هر آلارم براي اطمينان از تجربه آرام باشيد.

ورزش

در حال مراقب باشيد در مورد خريد در حالي كه سفر شما را از طريق آداب و رسوم كمك خواهد كرد. به ياد داشته باشيد هر چيزي كه شما از خريد در سفر خود را بايد از طريق آداب و رسوم عبور وقتي شما به خانه بازگشت تا احتياط زماني كه مي بينيد فروشندگان خياباني در خارج از كشور و يا فروشندگان ديگر كه ممكن است ارائه تقلبي و يا سوغاتي نا امن شما بايد به تسليم شدن بعد.

در سفر با دوچرخه مي تواند داشته اثرات مثبت بسياري بر روي يك فرد و يك تجربه كلي سفر. اين اجازه خواهد داد به ديدن همه چيز از يك چشم انداز بسيار متفاوت است. آن را نيز به يكي از خريد گاز و افزايش مقدار ورزش يكي مي شود را نجات دهد. دوچرخه نبايد ناديده گرفته شود.

در هنگامي كه شما را حيوان خانگي خود را در جاده ها شما بايد به فكر پيش در مورد چگونه شما خواهد شد مراقبت از آنها را. يكي از اساسي ترين نيازهاي ورزش است. هر كس بيشتر طول مي كشد در طول يك برتري داشت ولي مصرف در طول يك خطر كردن خط و پولي در نظر گرفتن نيز مي باشد.

در از رانندگي به حالت بعدي به پرواز در خارج از كشور، سفر مملو از خطرات بالقوه است. آماده سازي خود براي غير منتظره يكي از عناصر كليدي داشتن يك سفر موفق است. راهنمايي و مشاوره در بالا ارائه مي تواند به شما همه كلاهبرداري  تايلند از يك مسافر نيز چاشني تدريس، كه آيا شما در حال رفتن به اولين تعطيلات خانواده خود و يا سفر كسب و كار 100 خود را.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.