9 جاذبه برتر گردشگري در ورونا

سفر ، تكنولوژي ، علمي ، آموزشي و تجارت

9 جاذبه برتر گردشگري در ورونا

۳۰۵ بازديد

9 جاذبه برتر گردشگري در ورونا

ورونا در 80 كيلومتري ونيز و درياي آدرباتيك واقع شده است. ورونا شهر هنر و معماري است. در 89 سال قبل از ميلاد، اين شهر مستعمره رم شد و به يكي از شهرهاي توسعه يافته ايتاليا تبديل شد. در اين شهر بناها و اماكن ديدني بسياري را خواهيد ديد. در ادامه 9 جاذبه برتر گردشگري در ورونا را خواهيد ديد. اگر قصد داريد با تور ايتاليا و يا تور اروپا به ورونا سفر كنيد ، ديدن اين جاذبه ها را از دست ندهيد.

 

1- قلعه وكيو ورونا - Castelvecchio

در انتهاي the Corso Cavour قلعه وكيو قرار دارد. قلعه وكيو در سالهاي 1354-1355 Scaligers توسط ساخته شده است. در اين قلعه قرون وسطايي يك موزه قرار دارد كه شامل آثار قرون 15 و 16 مي باشد.

قلعه وكيو ورونا - Castelvecchio

2- سالن آمفي تئاتر روم - Roman Amphitheater - Arena

تئاتر باستاني رم در ورونا، يكي از بزرگترين در نوع خود ، در زمان سلطنت ديوكلسين ، ساخته شده بود اين آمفي تئاتر با 44 رديف صندلي و 22،000 نفر گنجايش دارد. طول آن 152 متر، و ارتفاع آن 32 متر است. در ژوئيه و اوت جشنواره اپرا معروف در اين مكان برگزار مي شود.

سالن آمفي تئاتر روم - Roman Amphitheater - Arena

3- كاسا دي جوليتا - Casa di Giuletta

ورونا در جهان براي تراژدي معروف شكسپير ، رومئو و ژوليت ، شناخته شده است. كاسا دي جوليتا يك ساختمان متعلق به قرن 13 است كه گفته مي شود محل اقامت ژوليت بوده است.

كاسا دي جوليتا - Casa di Giuletta

4- سان زنو مگيوره - San Zeno Maggiore

كليساي سان زنو مگيوره كليسايي بزرگ در وروناست كه متعلق به قرون 11 و 12 مي باشد. اين كليسا يكي از ديدني هاي ايتاليا به شمار مي رود.

سان زنو مگيوره - San Zeno Maggiore

5- پيازا دل ارب - Piazza delle Erbe

ميدان دل ارب در ورونا يكي از زيباترين ميدان هاي ايتالياست. اين ميدان مربع ترين ميدان در ايتاليا مي باشد. اين مكان ديدني ايتاليا در حال حاضر بازار ميوه و سبزي است. در شمال پيازا دل ارب يك چشمه با يك مجسمه سنگ مرمر در وسط آن قرار دارد.

پيازا دل ارب - Piazza delle Erbe

6- مقبره Tombs of the Scaligers -  Scaligers

كليساي سانتا ماريا آنتيكا در قرن 12th به پايان رسيد.در مجاور آن مقبره Scaligers ساخته شد. در بالاي درب كليسا يك تابوت و يك كپي از مجسمه مربوط به اسب سواري گراند دلا اسكالا (Cangrande della Scala) قرار دارد.

مقبره Tombs of the Scaligers -  Scaligers

7- پيازا دي سيگنوري و لاجيا دل كانسيگليو - Piazza dei Signori and Loggia del Consiglio

پيازا دي سيگنوري توسط كاخ هايي احاطه شده است و وسط آن مجسمه اي مربوط به سال 1865 كه توسط دانته ساخته شده است، قرار دارد. پيازا دل كانسيگلو در سمت جنوب پيازا دي سيگنوري قرار دارد. Piazza Loggia del Consiglio يكي از بهترين ساختمان هاي اوليه رنسانس در ايتالياست كه در سالهاي 1486-1493 توسط Fra Giocondo ساخته شده است.

پيازا دي سيگنوري و لاجيا دل كانسيگليو - Piazza dei Signori and Loggia del Consiglio

8- كليساي جامع ورونا - Cathedral

كليساي جامع ورونا ، كليسايي به سبك كليساهاي رومي است كه در قرن 12 ساخته شده است. شبستان اين كليسا متعلق به قرن 15 مي باشد. در مجاورت آن برج كليسا قرار دارد كه توسط Sammichele طراحي شد ولي تا سال 1927 تكميل نشد.

كليساي جامع ورونا - Cathedral

9- جياردينو جيوستي - Giardino Giusti

جياردينو جيوستي يك باغ زيبا و چشمگير در وروناست كه مربوط به سال 1580 مي باشد و يكي از جاهاي ديدني ايتاليا و از ديدني هاي ورونا به شمار مي رود.

جياردينو جيوستي - Giardino Giusti
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.