هتل 4 ستاره نارايي بانكوك

سفر ، تكنولوژي ، علمي ، آموزشي و تجارت

هتل 4 ستاره نارايي بانكوك

۴۸ بازديد

هتل نارايي بانكوك از هتل هاي 4 ستاره بانكوك است كه در سال 1968 تاسيس شده است و بيش از 4 دهه فعاليت دارد . اين هتل از بلندترين ساختمان ها در جاده سيلوم بود و به نام پادشاه بزرگ تايلند نامگذاري شده است . امروزه نارايي هنوز فريبندگي هاي قديمي خود را دارد ، اما براي ارتقاي قابليت ها و افزايش راحتي ميهمانان نيز بازسازي شده است.

هتل نارايي بانكوك داراي 472 اتاق و سوئيت مدرن با تهويه مطبوع و حمام اختصاصي مي باشد . هر اتاق با ميني بار ، تلويزيون ، صندوق امانات ، تلفن ، حمام و سشوار ، يخچال ، ميز مطالعه و ... مجهز شده اند .  اين هتل داراي استخر در فضاي باز ، مركز تناسب اندام و Wi-Fi رايگان مي باشد . اين هتل همچنين داراي بوفه هاي بين المللي و آسيايي و يك رستوران ايتاليايي مي باشد .

هتل ناراي بانكوك موقعيت بسيار خوبي دارد .  2.5 كيلومتر از سيام پاراگون و 3.5 كيلومتر از بازار پراتونام فاصله دارد . فرودگاه سوورنابومي در 24 كيلومتري هتل قرار گرفته است . اين هتل انتخاب عالي براي مسافران علاقه مند به حمل و نقل عمومي مناسب است . نزديكي هتل به مترو باعث شده است كه اين هتل در بين گردشگران تور بانكوك محبوبيت زيادي داشته باشد .

هتل نارايي بانكوك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.