هتل 4 ستاره ركسوس پالم دبي

سفر ، تكنولوژي ، علمي ، آموزشي و تجارت

هتل 4 ستاره ركسوس پالم دبي

۵۳ بازديد

هتل ركسوس پالم از هتل هاي 5 ستاره دبي است كه در پالم جميرا قرار دارد . اين هتل داراي ساحل خصوصي است و از مركز شهر دور است . اما سرويس هاي شاتل اين دوري را جبران مي كنند . هتل ريكسوس دبي با باغ هاي سرسبز و همچنين ساحل محيطي بسيار ديدني را به وجود آورده است . در ادامه مطلب اطلاعات بيشتر در مورد هتل ركسوس خواهيد ديد.

هتل ريكسوس پالم دبي داراي 230 اتاق بزرگ و راحت و سوئيت با ديد متفاوت از سواحل درياي دبي از ارتفاع و جهات مختلف است . ركسوس پالم دبي با اتاق خواب هاي جداگانه از منطقه ساحلي ، فضا و حريم خصوصي برا خانواده ها فراهم آورده است . ميني بار ، حمام ، دوش و سشوار ، صندوق امانات ، تلفن ، تهويه مطبوع ، نشيمن ، تلويزيون صفحه نمايش تخت و كانال هاي ماهواره اي و اينترنت رايگان از امكانات اتاق هاي هتل هستند . 

دو استخر در فضاي باز ، استخر كودكان جداگانه ، ورزشهاي آبي و ممتاز ، بسكتبال و زمين تنيس از جمله تفريحات اين هتل هستند . حمام تركي را نبايد از دست بدهيد . اين حمام با سنگ مرمر خاكستري و كاشي هاي موزاييكي آبي ، يك تجربه معتبر و لوكس است . در كنار حمام ، بخار ، سونا  چشمه ي يخ و طيف وسيعي از درمان ها با استفاده از محصولات مارك اسپانيايي Thémaé در اختيار گردشگران تور دبي است .

سه رستوران و بار در هتل ريكسوس دبي وجود دارد . رستوران ايتاليايي L'Olivo به شدت توصيه مي شود . صبحانه و ناهار بوفه در رستوران اصلي Π La Turca علي است - در اين رستوران انتخاب گسترده اي از غذاها با بوفه هاي استاندارد و تراس زيبا در فضاي باز مهياست .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.