معرفي 5 جاذبه رايگان پوكت

سفر ، تكنولوژي ، علمي ، آموزشي و تجارت

معرفي 5 جاذبه رايگان پوكت

۴۲ بازديد

1- معابد بودايي پوكت

در سفر به تايلند بايد يك معبد يا “وات” را ببينيد . وات چالونگ بزرگترين مجموعه معابد در جزيره پوكت است كه در بين گردشگران محبوييت زيادي دارد . معابد بودايي قوانين و مقررات خود را دارند كه شما بايد قبل از رفتن حتما با آنها آشنا شويد . بعضي از معابد در سال هاي اخير به طور واضح تجاري شده اند ، بنابراين بهتر است آنهايي را براي بازديد انتخاب كنيد كه تنها مذهبي هستند و شما مي توانيد با آداب و فرهنگ بودايي آشنا شويد . 

2- خانه وارونه پوك

خانه آپسايد داون يكي از جاذبه هاي پوكت است كه در جاده ByPass در Samkong قرار دارد . اين خانه بصورت وارونه ساخته شده است و جذابيت خاصي در بين بازديدكنندگان دارد . با رفتن به اين خانه مي توان جهان را از يك زاويه متفاوت ديد . همچنين مي توانيد عكس هاي بسيار زيبايي را ثبت كنيد . بليط بازديد از اين خانه براي بزرگسالان 350 بات و براي كودكان 190 بات مي باشد .

3- تپه خائو رانگ 

خائو رانگ (كه همچنين به عنوان رانگ هيل شناخته مي شود) تپه اي در جزيره پوكت است كه اتوقي براي مردمان محلي است . اين تپه در سمت شمالي شهر پوكت قرار دارد و داراي مناظر خيره كننده اي از جزيره است . تعدادي رستوران و بار بر روي تپه وجود دارد كه غذاهاي محلي را سرو مي كنند و معروف ترين غذاي آنها قهوه يخ است . محبوب ترين رستوران هاي Khao Rang Breeze و Tunk Ka هستند كه البته قيمت مواد غذايي و نوشيدني ها كمي بالاتر از قيمت محلي است . 

4- ساحل بانگ واد دام پوكت

سواحل بانگ واد دام در Kathu واقع در وسط جزيره ، جنوب به شمال و شرق به غرب است . اين ساحل در حدود 6 كيلومتر طول دارد و از درختان سرسبز پوشيده شده است . اين ساحل در بين محلي ها فوق العاده محبوب است . مردم پوكت روزانه براي ورزش كردن به اين ساحل مي آيند . مكان مناسبي براي پياده روي ، دوچرخه سواري يا موتورسيكلت سواري وجود دارد . 

5- گذراندن يك روز در سواحل

سواحل يكي از نكات برجسته سفر به پوكت است . سواحل خيره كننده در سراسر پوكت وجود دارد كه در حدود 100 بات براي خدماتي از جمله خدمه ساحل پرداخت مي كنيد . درياي اندامان در طول ماه هاي دسامبر تا ماه مي آبي كريستالي و آرام دارد ، اما در طول فصل سبز (از ماه ژوئن تا ماه نوامبر)، اقيانوس خشن است و توصيه نمي شود كه در ساحل غربي شنا كنيد . البته در اين ماه ها با محدوديت هايي از جمله تعداد صندلي هاي مجاز در ساحل و مناطق خاصي مي توان از آن لذت ببريد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.