برنامه ريزي براي ماه عسل دبي

سفر ، تكنولوژي ، علمي ، آموزشي و تجارت

برنامه ريزي براي ماه عسل دبي

۴۵ بازديد

چه هتلي را انتخاب كنيم ؟

براي سفر ماه عسل بهتر است كه هتلي راحت و داراي اتاق هاي استاندارد را انتخاب كنيد  توجه به موقعيت مكاني هتل از جمله نزديكي به ايستگاه مترو و مراكز خريد مي تواند بسيار كمك باشد . كارشناسان ما در زمينه انتخاب هتل به شما مشاوره هاي بسيار خوبي خواهند داد . 

 بهترين مكان ها براي بازديد و خريد 

اگر سفرتان مصادف با جشنواره خريد دبي باشد ، برد با شماست . در اين روزها مي توانيد با تخفيفاتي عالي محصولات ارزشمند مانند طلا ، انواع لباس ، شكلات ، عطر و ... را خريد كنيد . خريد از بازار مينا در بور دبي ايده خوبي است كه يك روز كامل را سرگرم باشيد و قيمت ها را پرس و جو كنيد . قيمت وسايل الكترونيك حدود ۲۰٪ متغير است . براي خريد طلا بهتر است به بازار طلا در ديره برويد . قيمت طلا همواره در دبي ثابت خواهد بود . طلا بايد به صورت محدود و نه به مقدار زياد خريداري شود تا بتوانيد از هزينه پرداخت گمرك جلوگيري كنيد .

سفر به ابوظبي 

در سفر به دبي ، ايده خوبي است كه سفري كوتاه به ابوظبي داشته باشيد و جهان فراري را ديدن كنيد . سوار شدن بر سريعترين رولرهاي جهان مي تواند بسيار هيجان انگيز باشد .

ابوظبي مكاني ايده آل براي خريد وسايل الكترونيكي مانند تلفن هاي همراه با قيمت ارزان تر با گارانتي بين المللي مي باشد . ابوظبي همچنين براي خريد بهترين عطرها شهرت دارد . 

هيجان در پارك آبي وايلد وادي 

پارك وايلد وادي در ساحل جميرا يكي از معروف ترين جاذبه ها در دبي است . اين پارك يكي از تجربه هاي منحصر به فرد خواهيد بود . پيشنهاد مي كنيم يك روز از صبح تا عصر را در اين پارك سپري كنيد و دقايق بي نظيري را تجربه كنيد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.