10 فعاليت هيجان انگيز در دبي

سفر ، تكنولوژي ، علمي ، آموزشي و تجارت

10 فعاليت هيجان انگيز در دبي

۴۱ بازديد

دبي يك شهر هفت ستاره است كه در آن هر كس از هر سن مي تواند ديوانه شود . براي من دشوار بود كه فهرستي از هيجان انگيزترين كارهايي كه مي توان در دبي انجام داد ، را ذكر كنم زيرا هيچ محدوديتي از ديوانگي در دبي وجود ندارد . در ادامه 10 فعاليت هيجان انگيز در دبي را معرفي كرده ايم . 

 هيجان انگيزترين كارهايي كه مي توان در دبي انجام داد

 1- اسكاي دايوينگ

هيجان انگيزترين كارهايي كه مي توان در دبي انجام داد

دبي تبديل به مكان برتر جهان براي اسكاي دايوينگ شده است . دبي داراي دو مركز براي اسكاي دايوينگ است ، The Palm DZ و The Desert Campus DZ مي باشد . چتربازي دو نفره از ارتفاع 13000 فوت بالاتر از پالم جميرا تجربه اي باور نكردني است و بايد در ليست كارهايي باشد كه مي خواهيد انجام دهيد . البته اگر مبتدي باشيد و قبلا تجربه چتربازي را نداشته باشيد ، مي توانيد با كمك مربي پرواز كنيد . 

 

2- مسابقات فرمول يك يا سوپر ماشين دبي

مسابقات فرمول يك يا سوپر ماشين دبي

مسابقات فرمول 1 يكي از محبوب ترين ورزش هاي دنيا با ميليون ها طرفدار است . اين رويا براي تقريبا هر كسي است كه به جاي تماشاي مسابقات از تلويزيون ، خودرو خود را به صورت اتوماتيك رانندگي كند . در دبي امكان برگزاري اين مسابقه رويايي براي همه امكان پذير است . تيم فرمول 1 حرفه اي رانندگان دبي تجربه واقعي مسابقات رانندگي فرمول 1 ارائه مي دهد .

 

3- فلاي بوردينگ دبي

فلاي بوردينگ دبي

در سال هاي اخير ، دبي تبديل به يك مقصد برتر براي ورزش هاي آبي و فعاليت هاي ورزشي شده است . فلاي بوردينگ يكي از محبوب ترين تفريحات دبي است . فلاي بورد وسيله اي است كه به يك جت اسكي وصل مي شود و شخص را معلق در هوا نگه مي دارد و اجازه مانور دادن را به شما مي دهد . افراد مشهور زيادي مانند تام كروز ، لئوناردو دي كاپريو و وين ديزل از علاق مندان به اين تفريح هستند . همانطور كه اين ورزش در ميان گردشگران در دبي بسيار محبوب است ، بايد در ليست شما نيز قرار بگيرد . 

 

4- آي فلاي دبي

آي فلاي دبي

آي فلاي دبي يك مركز براي اسكيت بازان است كه شما را قادر به تجربه پرواز مي كند . iFLY دبي جاي مناسبي براي علاقه مندان به تجربه پرواز است . اين مركز داراي نخستين تونل دوتايي و عمودي در جهان است . هنگامي كه شما پرواز مي كنيد ، چهار متر بالاتر از زمين قرار داريد . در صورتي كه به كمك نياز داريد نيز مي توانيد دست مربي را بگيريد . پرواز دبي بسيار امن است . هر كسي از 3 تا 103 ساله مي توانند از پرواز لذت ببرند . iFLY دبي در مركز شهر ميرديف واقع شده است . 

 

5- غواصي با كوسه ها در آكواريوم دبي و باغ وحش زير آب

غواصي با كوسه ها در آكواريوم دبي و باغ وحش زير آب

خوب اينجا ديوانگي هر كسي بروز مي دهد . آيا شما به اندازه كافي ديوانه هستيد كه با 300 پوند با يك كوسه تيز دندان شنا كنيد ؟ در مركز دبي شما مي توانيد به عمق 10 ميليون ليتر آكواريوم شيرجه بزنيد ، بيشترين هيجان عمر خود را تجربه كنيد و با بزرگترين مجموعه كوسه هاي ماسه ببر در جهان آشنا شويد . آيا شما يك غواص حرفه اي هستيد يا نه ، هر كسي از ماهر تا مبتدي مي تواند شيرجه كوسه را در آكواريوم دبي و زير آب باغ وحش تجربه كند . روزانه سه شكار كوسه در اين آكواريوم برگزار مي شود كه اجازه مي دهد تا چهار تن از غواصان تحت نظارت استاد غواصي و مدرسان در هر گروه براي كشف شگفتي هاي جهان زير آب غواصي كنند . غواصان بايد حداقل 10 ساله باشند .

 

6- شنا كردن با دلفين ها در خليج دلفين

شنا كردن با دلفين ها در خليج دلفين

خليج دلفين در آتلانتيس يكي از پيچيده ترين زيستگاه هاي دلفين در جهان است . در اينجا شما فرصت شنا كردن با دلفين ها را خواهيد داشت . شنا كردن با دلفين ها براي هر سن و هر توانايي شنا امكان پذير است . ايستادن در آب كم عمق ، شنا يا غواصي در كنار دلفين ها از چيزهايي است كه مي توانيد انتخاب كنيد . خايج دلفين در آتلانتيس يك تجربه فراموش نشدني است . تمام تعاملات شامل دسترسي روزانه به پارك آبي آكواونچر و همچنين ساحل آكواونچر است . اگر حداقل 14 روز قبل بليط رزرو كنيد ، مي توانيد 100 درهم تخفيف بگيريد . اين مكان به خانواده ها توصيه مي شود . 

 

7- بانجي جامپينگ دبي

بانجي جامپينگ دبي

بله درست خوانده ايد ، بانجي جامپينگ نيز در دبي وجود دارد . 50 متر پريدن در خليج فارس را در دبي تجربه كنيد . اين اولين در كل امارات متحده عربي است . اين شركت در آل قوز واقع شده است . به گفته رامز ، موسس شركت ،  در شش آخر هفته از زمان راه اندازي (اين سايت فقط در روزهاي جمعه و شنبه باز است) ، منطقه بين 500 تا 600 جامپر را قبول مي كند و در حال حاضر تمام اسلات ها از قبل رزرو شده اند . 

 

8- شكلات درماني در دبي

شكلات درماني در دبي

بر طبق نظر ، شكلات فوق العاده تغذيه كننده پوست است و به دليل بافت لوكس خود براي آرامش كامل مفيد است . در دبي ، خودتان را به به يك آرامش با شكلات درماني دعوت كنيد. ريتز كارلتون ، هيلتون دبي جميرا و سانسو اسپا در Radisson Blue Dubai Media City از مكان هايي است كه مي توانيد اين آرامش را تجربه كنيد . 

 

9- درمان با طلاي 24 عيار در دبي

درمان با طلاي 24 عيار در دبي

طبق گفته لي لي ، متخصص زيبايي دبي ، طلا در آنتي اكسيدان ها غني است ، پوست را كاهش مي دهد ، مضرات خورشيدي را كاهش مي دهد و باعث ايجاد پوست درخشان مي شود . گفته شده است كه مصري هاي باستاني از خواص طلا براي درمان استفاده مي كرده اند . همچنين گفته شده است كه كلئوپاترا هر شب با ماسك طلاي روي صورتش خوابيد . در حال حاضر بسياري از سالن هاي آبگرم در دبي ارائه شده اند كه براي مردان و زنان طلا ماسك طلا مي گذارد . قيمت ها از 89 تا 25 هزار درهم است . بنابراين اگر شما به اندازه كافي ماجراجو هستيد و مي خواهيد جيب خود را خالي كنيد ، اينجا جاي خوبي است . 

 

10- سينماي 6 بعدي با تم دايناسور در مركز اوسيس

سينماي 6 بعدي با تم دايناسور در مركز اوسيس

در مركز اوسيس تجربه نهايي سينماي 6 بعدي دايناسور را مي توانيد تجربه كنيد . تجربه فيلم با به حداقل رساندن تفاوت بين واقعيت و توهم،  لذت ديدن را به حداكثر ميرساند . آخرين فن آوري ، تصاويري با ظرافت و جلوه هاي صوتي در اين سينما به كار گرفته شده كه تصاوير سه بعدي واقعي را در برابر چشمان شما قرار مي دهند . صفحه زيمنس ، بايد براي بچه ها و بزرگسالان يكسان باشد . شما بايد آن را تجربه كنيد تا آن را باور كنيد ! در سفرهاي خانوادگي اين گزينه بسيار شگفت انگيز است . قيمت ها از 25 دلار به ازاي هر نفر آغاز مي شود .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.