هتل 5 ستاره پارس شيراز

سفر ، تكنولوژي ، علمي ، آموزشي و تجارت

هتل 5 ستاره پارس شيراز

۱۶۰ بازديد

هتل پارس شيراز

هتل بين المللي پارس داراي دو برج مي باشد كه با 180 اتاق مدرن و تمامي امكانات و سرويس هاي رفاهي لازم براي اقامت ميهمانان عزيز تور شيراز آماده ميباشد و پرسنل كار آزموده و مجرب هتل بين المللي پارس در هر لحظه از شبانه روز در خدمت مهمانان عزيز خواهند بود تا با بهترين سرويس دهي آرامش را در محيطي آرام فراهم آورند. هتل پارس شيراز توسط آقاي اسدالله بخشي در سال ١٣٨١افتتاح گرديد. اين هتل يكي از زيباترين هتل هاي پنج ستاره شيراز است و واقع در منطقه مركزي شيراز، متشكل از 2 ساختمان 13 طبقه مي باشد كه بوسيله 2 طبقه رستوران و لابي به هم مربوط شده است.

هتل پارس شيراز

سونا و استخر هتل پارس شيراز در نوع خود بي نظير بوده و براي خانم ها و آقايان قابل استفاده مي باشد. مجموعه استخر، سوناهاي خشك و بخار، جكوزي در محيطي با طراحي بسيار زيبا، رويائي و دل انگيز همراه با بوفه و انواع نوشيدنيها و مجهز به وسايل ورزشي و بدنسازي و سالن ماساژ آماده ارائه خدمات مي باشد. سالن بيليارد و بولينگ هتل پارس در شيراز در آينده نزديك بهره برداري شده و آماده ارائه خدمات مي باشد.

هتل پارس شيراز

رستوران لوتوس هتل در محيطي بسيار زيبا و در طبقه 13هتل واقع شده كه از همه طرف مناظر زيباي شهر شيراز قابل مشاهده است. رستوران گل سرخ نيز در محيطي ديدني با انواع غذاهاي مختلف پذيراي ميهمانان هتل است. كافي شاپ پامچال و ترياي آبشار در مدت 24 ساعت آماده سرويس دهي مي باشد و همچنين هتل به صورت شبانه روزي در خدمت ميهمانان گرامي مي باشد. هتل داراي دو سالن مرواريد و زمرد براي انواع سمينارها ، كنفرانسها و مجالس مختلف مي باشد و سالن برليان براي برگزاري ميتينگهاي مختلف و ميهماني هاي خصوصي در نظر گرفته شده است . مجموعه استخر ، سوناهاي خشك و بخار و جكوزي هتل در نوع خود بي نظير بوده و در محيطي با طراحي بسيار زيبا ، رويائي و دل انگيز همراه با بوفه و انواع نوشيدنيها و مجهز به وسايل ورزشي وبدنسازي و سالن ماساژ آماده ارائه خدمات به خانمها و آقايان مي باشد.

هتل پارس شيراز

 

خدمات هتل پارس شيراز
 
هتل پارس شيراز داراي 2 سالن مرواريد و زمرد براي اجراي همايش ها و سمينارها و جشن ها بوده و سالن برليان هتل پارس شيراز براي جشن ها و ميهماني هاي خصوصي در نظر گرفته شده است. در لابي هتل، فروشگاهي در نظر گرفته شده است كه نيازهاي روزمره ميهمانان را برطرف مي كند.

امكانات داخل اتاق هتل پارس شيراز شامل يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي مي باشد. همچنين صبحانه از جمله خدمات رايگان اين هتل است.
 
 ساعت تحويل اتاق: 14:00

 ساعت تخليه اتاق: 12:00

 تعداد اتاق ها: 207 عدد

 فاصله تا مركز شهر: 5 دقيقه

 فاصله تا فرودگاه: 30 دقيقه

 آدرس هتل: شيراز - بلوار زند - هتل پارس شيراز

هتل پارس شيراز

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.